JavaScript letiltva!

CégünkrőlTevékenységeinkPartnereinkKapcsolat

Call Center felépítésének alapelvei

A tervezéskor két szempontot tartunk szem előtt:

Ügyfelek és a Vállalat szempontjait.

Ügyfelek elvárásai a Call Centerrel kapcsolatban:

  • egyszerű, könnyen megjegyezhető elérés (tér és idő a hivatalos szabályozásokat figyelembe véve ne okozzon gondot)
  • gyors és szakszerű információszerzés
  • egykapus kiszolgálás/ügyintézés
  • gyors reakció
  • tudás, szakértelem

Vállalat szempontjából:

  • olcsó és hatékony ügyfélszolgálat
  • követhető és átlátható folyamatok
  • munkavállalók ellenőrzése
  • nagyszámú ügyfélkiszolgálás
  • versenyelőny
  • eladási és megtartási technikák

Az általunk alkalmazott módszerekkel egy olyan Call Center működtetésére törekszünk, ami a Magyar piacon, Magyar vállalkozásként, a Magyar vállalatok számára egy ügyfélbarát, korrekt, folyamatosan megújulni képes, ügyfélkapcsolati tevékenységet biztosítson. Fő feladatként elősegíti az új ügyfelek megszerzését, a meglévők hosszú távú megtartását, a panaszok-hibakezelés professzionális kezelését, a hibák gyors elhárítását és a jól szervezhetőség miatt költséget takarít meg.

A vevő/ügyfél oldaláról nézve - az általános tapasztalat alapján kiszolgáltatott helyzetből partner - vevő/ügyfél kapcsolat lesz.

Eljött az ideje, hogy konkrétumokról beszéljünk.

Nézzük meg, hogyan épül fel egy Call Center

Határozzuk meg a főbb teendőket, azaz a Call Center alapköveit.

«Vissza


Azonnali kapcsolatfelvétel: info@freevision.hu